tirsdag 30. juni 2015

premierefest for filmen tung jakke

Jeg har totalt glemt å skrive hvordan premierefesten for filmen tung jakke var. Jeg,mamma og mormor kjørte til Oslo på torsdag og sjekket innpå et fantastisk hotell.jeg nøyt hvert sekund av hotelltilværelsen hvertfall. Er det ikke det man skal gjøre da? McDonald's var nærmeste nabo til hotellet,så det ble noen runder dit også. Det har kommet en ny mcflurry med twix nå..himmelsk.
uansett,på fredag våknet vi til seriøst den beste hotellfrokostn jeg har opplevd,og etter det føyk vi med t-banen til Oslo sentrum. En dag med sightseeing og cafebesøk senere sto vi klare foran den røde løperen. Jeg fikk treff noen av de andre som deltok i filmen. Herlige,unike og spesielle mennesker,historier og ansikt og skjebner i ett og samme rom sitter å ser et verk som en fantastisk dame og regissør har laget. Vi satt vel å gråt alle sammen. Det var så utrolig sterkt både for oss og pårørende. Jeg vil bare si at jeg synes vi er modige,for denne filmen skal møte en verden med mye stigma mot psykiske lidelser. Jeg er sikker på at den er til stor  hjelp til få bort tabuet. Jeg må få takke regissøren for å ha blitt plukket ut til dette prosjektet og at jeg fikk delta. Jeg har opplevd mye på denne reisen. Jeg håper også du klapper deg selv på skuldra for jobben du har gjort liv iren.
Takk

~Frida~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

gode ord dør sist